Onsdag

Efter ett par dagar med känslostormar verkar det som att mitt hurmör blivit mera stabilt men who knows det är bara förmiddag ännu, så det hinner gå många turer innan den här dagen är över. var ute och sprang i går vilket inte gick något vidare bra varken huvudet eller kroppen ville, vilket gjorde mig förbannad och ännu mera irriterad än vad jag var innan jag gav mig ut. Vilket är konstigt för det brukar ha motsatt effekt, det brukar hjälpa mig till att bli på bättre humör men icke i går.  Har föresten anmält mig till göteborgsvarvet nästa år. Om någon vill anmäla sig till nästa års lopp och inte gjort detta så gör det nu för platserna är snart slut.
Dagens plan när det gäller träning
långdistans löpning och yoga.


  

1 Lisen:

skriven

Ibland tror jag kroppen säger ifrån genom att sända ut signaler till sinnet att man måste ta det lugnt. Så du ska nog lyssna på kroppen ordentligt. Så du inte åker på nån infektion.

Själv kämpar jag att hålla kalorierna nere och bränna kalorier samtidigt.

Känns ok. men så trist när man inte ser det på vågen. Jag har så lätt att hitta motivationen när jag inte ser det på våg helvetet.

Men men. Jag får väl ge det ett par veckor. Det händer säkert snart.



Kram

2 Lisen:

skriven

Tack! Det är precis en sån som dej som jagh behöver som en stöttepelare. Jag har aldrig varit så här stor. Så nu finns det ingen återvändo.

Jag ska ut nu och köra min löp och powerwalk runda. varannan km powerwalk och varannan km löpning. Roligare så tycker jag.



Hoppas du kan komma his så kan jag visa dig mina rundor. Men då får vi springa i mitt tempo.



Kram

3 Lisen:

skriven

Jag vill gärna kolla in yogan med dig nästa vecka. Vore perfekt för mig. Då kan jag anteckna samtidigt.

Själv sporang jag 7 km idag och direkt efter vart det 6 km powerwalk. Så 13 km träning vart det idag. Sjukt nöjd. här är det supervarmt just nu. mamma sa att det är det hemma också. Hoppas det håller i sig ett tag till.



Känns skönt att ha sånt flow i träningen nu. med dig som inspirations källa.



Kram på dej

Kommentera här: