Torsdag

Blev ingen träning i dag utan blev vila,plugg och en massa annat i stället. Är glad över att jag kunnat fokusera mina studier i dag för den här veckan har det verkligen inte varit lätt att göra det.
Förhoppningsvis kommer vilan i dag ge en possitiv effekt som märks i morgon, behöver en possitiv kick när det gäller träningen. Känns som jag sått stilla nu i någon vecka nu.
Men det vänder väl snart hoppas jag vem vet kanske redan i morgon. Det är bara att ``sparka´´ sig själv där bak och köra vidare.

1 Lisen:

skriven

Låter bra att du kämpar.

Önskar man kunde hjälpa dej på nåt sätt.



Kram Lisen

2 Lisen:

skriven

PT! Wow va kul! jag har gjort det en gång. Du ska inte vara nervös. Det är mer som en push kompis som ser till att du ger allt. och att man inte förlorar teknik när man e trött.

Hemskt lärorikt.

Inget hört från fotojobbet ännu.



Ska dra till katthemmet nu och sedan blir det ett pass på gymmet.



Kramar

Kommentera här: