Götet

Haft en helt underbar helg i Götet med mycket skratt och prat. Förutom time med goa vänner sprang jag även göteborgsvarvet, gick riktigt bra. Allt slit man lagt ner underåret har äntligen gett resultat och med besked dessutom 22min bättre än förra året. Gäller att hålla i nu och inte tappa, nästa år ska det kapas ännu mera.
Efter varvet var det dags att hitta vännerna igen inte det lättaste alla gånger men det gick. Sen var det bara att ge sig iväg hemmåt och ladda inför en utekväll som blev rikigt lyckad. Nu är det åter till vardagen med plugg och jobb ska även börja köra lite mera cykelträning och när kroppen säger ok nu kan du börja träna löpning igen blir det mixad träning. Just nu känner jag mig nämligen som en 90 åring i kroppen men ge mig ett par dagar så är jag fitt igen.

Kommentera här: