uppdatering

En massa saker har hänt sen sisst jag va inne. Tyvär lever jag ibland både utan dator och nätet pga av att jag jobbar och bor i en övernattningslägenhet när jag inte orkar köra.
Men här kommer en uppdatering.
Förra veckan var rätt lugn jobbade och tränade den mesta tiden då jag va vaken.
I lördags var det ÄNTLIGEN dags för Roxett i Halmstad. som många kanske vet så var det lite tjaffs innan uppträdandet om plats och biljetter. Måste passa på att tacka Roxett och halmstad för en underbar kväll och att vi som köpt biljetter till anderstorp där det skulle varit från början fick komma trots allt.

För min del blev det en helt lyckad kväll med gammla goa låtar från den tiden de var som störst men även några tidigare. Själva Konserten avslutades med at Tro det eller ej GYLLENE TIDER kom upp på scen. Efter ytterligare lite nostalgi, skönsång från publiken så avslutades det hela med när alla vännerna går hem.



Min och idas kväll var däremot inte slut utan vi drog och käkade och sedan enr en runda till stranden innan vi la oss. Sen nästa morgon var det dags att återvända till värnamo och jobba kvällen.
Måndag och tisdag har jag varit ledig villket inneburit massor av träning.
Mändag: Lätt löpning
Tisdag: 12 km cykling + 12 km löpning
inte konstigt att jag var trött i bena.

I dag har jag jobbat och kört 5 km löpning.

Kommentera här: