1 månads resultat

Dagens träning är nu avklarad :-D. Blev ett testpass 50 rep på fyra övningar på kortast tid. Blev 40 sek bättre än för 2 veckorsedan körde sedan styrkevändningar+ press. Hade även mätning av vikt/ kroppsfett vilket visade 1,1 kg + på vikten men -0,8% fett. Så rådet idag blev öka mängden mat och låt kroppen vila när den behöver.

workout

En regnig fredag sim börjar på gymmet för veckans 4;e pass och 3;e pt passet denna veckan. Så sjukt nöjd och ska bli spännande att se utvecklingen vid nästa veckas mätning. Nu blir de en helg av jobb, träning ( i morgon) och umgänge med vänner. Längtar till nästa helg då jag är ledig mer än 48 timmar på väldigt länge :-). Ska bli så skönt.
veckans pass
måndag pt pass ben, rumpa & nedre rygg.
tisdag cardio, mage & övre rygg.
onsdag pt pass rygg, armar, bröst, mage.
torsdag vila (5km promenad)
fredag pt pass rumpa, ben, nedre rygg lite axlar.
I morgon lördag blir de armar, axlar, övre rygg och mage.

workout

Trött och har just nu ont överallt i kroppen men fy vad skönt de är. I morgon blir de lugn lång promenad så att kroppen får återhämta sig. Har beställt nya gymskor som kommer nästa vecka :-D äntligen. Riktiga tyngdlyftnings skor, dessa kommer ge en stabilare hållning vid tunga lyft, ge möjlighet till större utveckling samt göra att jag slipper lägga plattor under hälen varje pass med skivstången.
veckans pass: Måndag pt pass med stort fokus på ben, rumpa, rygg.
Tisdag: cardio pass+ ryggsäckarna samt mage. idag onsdag överkroppen :-D

Liknande inlägg