Härlig dag

Istället för löpning på gymmet idag blev det en härlig promenad i gott väder. Att promenera eller springa i stan har gjort att jag hittat många mysiga ställen att hänga på. Idag va det dags att testa way cup och jag blev inte besviken så härlig frulle med varm choklad utan grädde och turkiskyoghurt+ hallon. Absolut ett ställe jag kommer prova igen fast då lunch/middag. Äntligen börjar kroppen kännas pigg och allert igen,tänk vad promenad, gott käk och sömn kan göra. Va så slut i kroppen i söndags att jag ramlade ihop på gymmet. Kan dock säga att det var en possitiv trötthet som kom pga flera dagars hård träning och hög fysisk aktivitets nivå. Så efter 2 dagars uppehåll från gym och löpning är jag redo för morgondagens hårda gympass :-D. ska då introducerar lite box med magövning för Sara ;-). Mitt största mål för detta året är att klara av tävlingen www.toughest.com. som är den 18 oktober. detta innebär att muskler ska byggas samt öka konditionen.

Kommentera här: