blandade kännslor

va längesedan jag skrev här men har helt enkelt inte haft tid eller ork. framförallt ork, har sedan i början av februari klarat av 2 omgångar av magsjuka 1 veckas migrän och dunderflunder förkylning på det. så snälla få jag vara frisk nu
Sitter just nu på bussen ner till Göteborg för att påbörja en ny del av mitt liv. Har fått en tjänst på infektionsIva på östrasjukhuset med början redan i morgon. Det är med blandade känslor som jag nu sitter här på bussen, jag är så klart mycket glad och förväntansfull men även nervös och lite sorgsen. Finns så
mycket jag kommer sakna, framför allt mina föräldrar som är helt underbara. sen är det en speciell dag i dag. För exakt 8 årsedan var det e
n mycket speciell person som lämnade oss. Älskade farmor vad du är saknad, kan inte fatta att det gått så många år för det känns som att det var nyss vi var ute och gick i skogen med raisa. Du fick lämna oss alldeles förtidigt. Därför är det extra svårt att lämna de där hemma i dag men som farfar skrev i dag vi tar med oss de minnen vi har samtidigt som vi skapar nya. Ta vara på den tid ni har tillsammans och lev till 100 procent medan ni kan.

Kommentera här: