vila

I dag är det vila från all hårdare form av träning. Passade även på att ta en riktig frosseri dag med en hel del onyttigheter. Har både klämt i mig semla och fläder pafait och vem vet kanske ger jag efter för popcorn suget också. Men de få bli efter promenaden om det inte blir botat av promenaden.
ha en bra kväll.
1 Lisen:

skriven

Hej!

Vilodag och svullardag låter som att du behövde. Du är duktig du!
Vi är nu hemma i Shenfield jag och och Freya. Känns skönt men har haft en bra vecka hos farmor och farfar.
Freya har utvecklats så mkt på bara en vecka. Hon har nya ljud och hon sover längre om nätterna nu vilket är så sjuuukt bra för mamma Lisen. Hon har Nalle phu och Tiger ängandes över hennes stol och nu har hon börjat intressera sig för dem. innan såg hon inte dem, men nu kan hon sitta länge och titta på dem.
Hon äter mkt mer så ska försöka mig på level 2 på vällingen igen. Förra gången vi provade luktade bajset jäst. Så vi får se om hennes mage pallar för det nu istället.
Imorgon kommer pappa Andy hem och det ska bli skönt.

Hur går det i skolan??
Är det fortfarande ok att jag använder dina bal bilder på min sida?
Ska försöka pyssla ihop en blogg då jag inte vågar att tjata på Chris att göra klart hemsidan han börjat på till mig.

Kramar

Kommentera här: