Stockholm

En riktigt härlig lördag är nu över och det är verkligen dags att sova för min del. Dagen som gått har inneburit 1,4 mil promenad med Becca, så underbart. Vi gick från Högdalen till liljeholmen tog en fika där och sedan gick vi tillbaka också. Kvällen har inneburit thaimat, mello på tv, Qx galan,
film och trevligt sällskap. hoppas ni haft de bra också. natti natti
1 Fanny:

skriven

Låter som du har haft en mysig helg.
Spännande med jobbintervju. Jag håller tummarna!

2 Lisen:

skriven

Hej!
Hon blir bara sötare och sötare för varje dag. Hon ler och skrattar väldigt mkt. Och hon börjar hänga med lite mer nu.
Tur att hon är så söt. Annars hade det varit svårt med sömnlösa nätter och alla måsten. Hon räddar liv med det där leendet.

Hur är det med dig?

Kram Lisen

3 Lisen:

skriven

Buggy fit är lite som cirkel träning.
Vi hade alla våra barn med oss så först powerwalksde vi som uppvärmning. Sen delades vi in i 2 grupper. Medans grupp ett gjorde Powerwalks intervaller runt en basketplan så gjorde grupp 2 styrkeövningar och sedan skiftade vi.
Man får köra i sin eget tempo och hur hårt man vill. Det var kul och igen dömde en för att man är i dålig form utan vi är alla i samma situation.
Ska gå varje fredag.
Jag har inte mått så bra på senaste tiden så nu har jag fått en permanent kontakt med en sjuksköterska som kommer hem till oss en gång i veckan för samtal. Och sedan ska jag få en plats i hennes yoga grupp där det bara är kvinnor med depression och ångest problem som får vara med. Då tar man också med barnen och de har lite baby massage utbildning i samma veva. Så hoppas yogan kommer hjälpa så jag inte vejöver medeciner igen.
Sprang/gick om vart annat på löpbandet i 5 km idag. Kändes skönt med hårdrocken i öronen och svetten rinnandes på ryggen. Lite som en lättnad på något vis.
Plus att bröstmjölken kom tillbaka lite efter löpningen. Har inte fått ut nåt på 2 veckor. Men helt plötsligt stack det till i brösten. Haha! Konstig känsla !
Hur går det med din träning? Hört nåt från skolan än?

Kram

4 Lisen:

skriven

Helgen har varit bra. Igår kom Andys bästa kompis och hans fru på besök och de älskade Freya. Det kommer nog en liten lek kamrat till Freya snart i den familjen.
Idag åkte vi till gymmet. Det tar verkligen hela dagen att åka till gymmet. Jag tränar först medan Andy och Freya dricker kaffe i kaféet och sedan byter vi. Så det tar sin lilla tid. Men ska prova och sätta henne i barnpassningen på gymmet en till 2 gång i veckan för att se hur det går.

Hur var helgen i Sthlm ? Hur gick intervjun?

Svar: Låtersom en riktigt rolig och givande träning det där bugg fit och att man kör efter sin egna förmåga gillas skarpt. Helgen i stockholm var helt perfekt, LUGN, trevligt, ycket skratt och prat. Jag och becca va ute och gick ca 2,4 mil vilket var riktigt härligt. Intervjun gick strålande och jag väntar svar nu denna veckan, både därifrån och ifrån skolan. Så nu är det STORA fjärilar i magen :-)Skönt att ni tar er tid för träning och gör de saker som ni mår bra av, vilket i sin tur blir possitivt för lilla freya både nu och längre fram i tiden.
Ogillar däremot att du inte kännt dig helt ok psykiskt vännen, skönt att du får hjälp och våga prata om det. Fick en kännsla för ett tag sedan att du inte kände dig helt ok. Hoppas verkligen att allt löser sig och kom ihåg de olika verktygen du har till hjälp. Har själv haft en period som bestått av mycket upp och nedgångar både fysiskt och psykist men just nu så ser det relativt ljust ut. Har just repat mig efter 3 dygns sjujävulsk migrän vilket innebar att jag blev totaldäckad, delvis tillfälligt förlamad i ansiktet, synrubbningar, yrsel, huvudvärk (lugn det va ingen stroke eller hjärnblödning) vilket konstaterades efter blodprover och röntgen. Men nu är jag på topp igen. vad är det för barnpassning, är det att ni får ha med henne inne på gymmet i en babysitter eller är det någon ur personalen som tar hand om henne???
Kram kram
Therese Elgh

Kommentera här: