härlig tur

Blåst, regnat och solen har lyst om vart annat men det hindrade inte mig från en härlig promenad efter en dag med studier. Dessutom fick jag sällskap som ni ser. Det blev en hel del lydnads övningar men även endel bus under promenaden som inte var så läng distansmässigt men tidsmässigt var den desto längre.

Här testas tålamodet dvs sitt och stanna kvar tills jag kom upp igen.

Här tränas det sök efter koppel och godis som jag gömt.



Det underlättar om man går runt steten och över grenarna i stället för kravla sig över stenen och under grenarna.

Som sagt en härlig runda och energin flödade och trötta blev vi.

1 mamma:

skriven

Himla fina kort! Inte underligt att Minou nästan skriker av lycka när vi säger ditt namn då vet hon vad som ska hända. tack för att du ta t dig den tiden med henne.

Marie o Leif

2 mamma:

skriven

Fin kompis du har. kom gärna och hämta Minou om du vill ut och gå.

Marie

3 Lisen:

skriven

Nu saknar jag dina blogginlägg! Give me some baby!!!



Kram liselotte

4 Lisen:

skriven

Nu vill jag se lite uppdatering på bloggen. Vore kul att se klänningen och skorna du köpte :o)



Kram

Kommentera här: