Storm regn och rusk

Måste rätta mig själv från gårdagens inlägg det finns visst väder som hindarar en från att ge sig ut. I dag har det blåst utav bara den och då menar jag typ stormvindar som lyfter träd från marken och blåser omkull en så fort man öppnar dörren om den nu vill säga går att öppna.
Lyckades med att öppna våran dörr men försat löpsteget innebar att jag med nöd och näppe lyckades hålla mig på benen. Så la ner den tanken illa kvickt om att jag skull ge mig ut på långrunda i skogen. Blev i stället en kortare promenad med min mamma. Så kroppen fick vila i dag för kände inte för att köra gym med dessa ömma muskler som jag fick som ett brev på posten efter ett par dagars riktigt bra träning.
Så min dag har inneburit att jag suttit uppkrupen i soffan/sängen med datorn i knäet och gnuggat mina geniknölar med en massa texter ( engelska vetenskapliga articklar). Ganska intressant när man väl får klämm på det men har kommit underfund med en sak, Jag blir aldrig någon forskare noopp it´s not for mee.


1 Lisen:

skriven

God fortsättning på det nya året vännen!

Låt oss göra detta året till vårat år. Träning, god hälsa. Och jag hoppas på ett besök hos mig här i London. Vi har en hel stad att göra osäker du och jag. Jag vill gå ut och ha sådär roligt vi hade förra nyåret!



Hälsa mamma och pappa ett gott nytt år från mig!



Kramar Lisen

Kommentera här: