GRRRRR

Sitter i plugget och väntar på att föreläsningen ska börja.
Kollade på schemat i går och det stog att vi skulle börja 9-16 kollade dock aldrig pingpong(skolans interna webb) vi fått ett medelande om att det är schema ändring vilket innebär att vi börjar 13-17 i stället.
Så har suttit här sedan 9 och fillurat med denise under hela förmiddagen när jag kunde tagit den sena bussen.
Dessutom tittade jag ut nyss för det lät som att någon stog och spolade vatten på fönstret och gissa det öser ner. KUL när man inte har varken paraply eller regnjacka med sig och ska byta byggnad, SNÄLLA regna över fort.

Helgen har dock varit helt underbar med många skratt och galna ideér,  har nämligen spenderat den i Göteborg hos goa vänner. mera uppdatering kommer.
1 Lisen:

skriven

Jag vill se mer uppdateringar!!!

2 Lisen:

skriven

Gud va roligt det är när du kommenterar på min blogg.

Jag är lite sugen på att pyssla lite mer med din blogg. Om du uppdaterar lite oftare. Vill läsa lite mer om din täning och studierna. Vore kul om du kunde uppdatera mera. men förstår om det är tiden som tryter.

Men skulle gärna vilja göra om din design. Har en del nya skills om man säger så som är mkt snyggare.



Kram

Kommentera här: