underbar tränning

Gu vad skönt detta träningspasset va trots att jag nte alls hade lust med träning i dag.
6,21 km löpning = 34,04 min ( i snöfall och blåst)
vanlig planka 2 min
plankan på höger sida 1 min
plankan på vänster sida 1 min
100 sittups
liggande benlyft höger sida 20 st
liggande benlyft vänster sida 20 st
Effektiv gymträning 10 min.
Så nu är jag relativt seg i kroppen och ska börja ladda inför morgondagens skidpass, hoppa vädret stämmer i morgn för då ska det bli sol har de sagt.
 
 
 
 
1 Lisen:

skriven

Hej! Träningen rullar på ser jag. Låter så skönt.
Imorgon ska vi åka till gymmet och morfar leffe ska vara barnvakt medan jag ska påbörja styrketräning.

Vadå Nashville? Ska du åka till gringoland?
Missat något tror jag allt.

Kram

Svar: Som planen ser ut nu så ska jag till gringoland i sommar på semester. ska på CMA festival. Vad härligt med barnvakt under träningen. I dag har familjen elgh haft träningsläger i nässjö när det gäller skidor, fy fasen va trött jag är. Skakar fortfarande i kroppen när jag ställer mig upp och vi slutade åka vid 15,30 tiden haha. vem vet kanske behövs det en lift för att ta sig ur sängen i morgon hehehe. Har kört på riktigt bra de senaste veckorna med löpning, skidor, skridskor och styrka på det. och äntligen ger det resultat :-). Va det pt- session i dag eller var det eget pass du körde?Här kommer länken till festivalen om du har lust att kolla http://www.cmaworld.com/cma-music-festival/2013/home. Lycka till med träningen, riktigt bra jobbat och kom ihåg målet. Kram på dig
Therese Elgh

2 Lisen:

skriven

Jag satte löpbandet med 1% lutning och körde lite långsammare joggning. Benhinnorna kändes bättre men långt ifrån bra. Ska köra lite Pö om Pö och vänja dem. Behöver gå ner minst 10 kg för att det ska bli optimalt.
Motivationen ärvdes inget fel på men otåligheten är det värre med 😃

Kram

Svar: Låter som att du lagt upp en bra plan och tillsammans med barnvagns promenaderna kommer de där kg att försvinna men kom i håg det kan ta tid. Och viktminskning går offta i trappstegsmodellen om du fattar vad jag menar. Hellre bra motivatio och sämmre otålighet, se bara till att lyssna på kroppen och inte köra på förhårt i början utan bygga upp kroppen stegvi igen. Hur mår freya i dag då? har hon och morfar leif haft en bra stund tillsammans medans mamma plågar sig på gymmet???
Therese Elgh

Kommentera här: