Energirik och fartfylld dag

Vilken fullspäckad dag det varit i dag:
04:45 ringde väckarklockan, dags att gå upp
05:30 dags att gå till bussen för att börja jobba 06:45
sen var det full rulle hela dagen på jobbet.
15:40 stämplade jag ut och drog på mig träningskläderna och börjar springa hemmåt, hinner springa 1 km innan jag kommer på att jag glömt busskortet på jobbet så bara att vända om och hämta det.
Sen 1 mils löpning på 53 min när man räknat bort den tid det tog vid alla övergångsställen och röljus.
Efter träningen pratade jag med bostadsförmedlingen för att få lite mera koll på vilken schans jag har när det gäller egen lägenhet. Sen hem och städa/ röja i läenheten jag bor i nu samt laga käk tills  morgon då vi börjar om igen med nästan samma schema. Så därför säger jag natti natti och håll tummarna för bättre väder i helgen för då bär det av ut på en tur i skärgården.
 

Kommentera här: