Vila

En bra men tuff träningsvecka ligger både bakom och framför mig. 8 pass på 7 dagar, inte konstigt att kroppen skrek efter vila idag. känns skönt att kroppen äntligen svarar på träningen och de går framåt. I morgon blir de pt träning igen, då ska kroppen plågas riktigt ordentligt igen. Igår hade jag besök av min mamma, alltid lika roligt. Blev en runda på stan med lite shopping och god grekisk mat. Definitivt ett ställe jag ska äta på igen mykonos. Idag blir de åter jobb, är några tuffa veckor nu med mycket jobb och få fridagar, men älskar mitt jobb.
1 Lisen:

skriven

Bra jobbat! Men 7 dagars träning i rad låter lite väl mycket.
Själv kör jag 4 dagar i veckan nu och känner att det är en bra balans. Önskar jagvhade mer tid för löpning dock. Ska försöka köra 30 min löpning efter varje gympass.

Hur är det annars? Kram

Kommentera här: