SOMMAR

Äntligen är denna natten över, har nog aldrig varit så här trött efter ett nattpass. Att hålla mig vaken hem just nu är en stor kamp. rör sig inte vagnen snart vinner sömnen och jag hamnar ute i saltholmen igen, istället för Majorna. Ska bli spännande att se hur de går att sova idag, ska nämligen bli över 30 grader.
Blir ev ett gympass idag beroende på när jag vaknar och hur kroppen känns. Känner att jag kört 4 riktigt bra pass den här veckan. Ska bli otroligt spännande att se vilket resultat jag uppnått sedan förra vägningen. Känner att det hänt massor. Så sjukt kul att träna just nu. Har även hunnit med en del bad i Askim eller saltholmen. Finalen snart hemma, nu går ögonen åt varsit håll och huvudet nickar till oroväckande mycket. Så natti natti allihopa hoppas ni får en bra dag
1 Anonym:

skriven

Ååå! Minns när jag var sådär trött när freya var nyfödd. Man måste hålla sig vakeen men kroppen protesterar. Jobbigt!!!

Gött att träningen går bra!!! Jag var först på gymmet kl 7 i morse. 90 min halvhård träning.
Det händer inget med vikten dock. Så har gjort lite ändringar i kosten. Kör en app som heter Lifesum. Ska inte väga mig eller mäta fett halt förrän jag kört schemat i 3 veckor. För att se om det verklige än händer något.

Puss på dej!
Sov sött!!!
Jag ska köpa nya jympa dojor idag! Fan på tiden!! Sulorna har nästan ingen struktur längre. Helt platta!
Det är dags nu!!!

Kommentera här: