Effektiv Torsdag

Vilken härlig dag det varit, har hunnit med en hel del bla, 80 min gym och 5,6 km löpning så nu är jag riktigt mör i kroppen. Förtom detta har jag hunnit med plugget städat, lagat mat och varit social. I morgon blir det vila när det gäller träning, möjligtvis blir det en lång lugn promenad men det beror helt och hållet på hur mycket det ska blåsa. De har nämligen varnat för riktigt busväder men hoppas att de har fel för jag vill inte ha mer blåst just nu. Känner mig helt utblåst efter de senaste dagarnas aktiviteter utomhus då det konstant har bålst motvind på vägen tillbaka och då är det inte lite vind.
Das för lite kvällskäk i dag blir det fil med äpple, kokt ägg och skinksmörgås. Till efterrätt blir det hembakt chokladsockerkaka mmmmmm.
Ha de gott allesammans och hoppas ni haft en bra dag ni också.
 

Kommentera här: