Sol

Är nu på väg tillbaka till Göteborg och har just avnjutit frukost nr 2 på stationen i jkpg. Det underbara vädret verkar hålla i sig även idag. Så ha en härlig dag allihop och njut.
1 Lisen:

skriven

De hade bokat in prinsessans vaccin en vecka för tidigt. Så vi får ta det nästa vecka istället. Min fasa när hon blir så ledsen. Men det är bara en kort stund.

Tycker du att jag gått ner mkt? Väger fortfarande för mkt för Att det ska vara en sund vikt. Tänker på vad jag äter och unnar mig inte lika mkt godis och fika.
Hoppas att gå ner lite till. Önskar jag kunde a möjligheten att springa mer. Men Andy kommer hem så sent så då är det svårt att somna om jag ska springa så sent. Lite synd. Men försöket pw 5 km varje dag. Det är i alla fall något


Hur går det med din träning?

Kram på dej!

Svar: Kan tänka mig det men det är för hennes eget bästa. Ja det syns verklgen att du tappat i vikt så kör på för även om du inte tycker att det går fort nog så är långsamt offtast bättre än fort när det gäller detta. Större tjans att det håller i längden och det är ju de du vill. Tycker det låter som ett sunt tänkande dvs bra mat och att du någon gång då och då unnar dig lite i stället för att sluta helt. Kör du på som du planerat så kommer du garanterat att gå ner många kilo till. Fortsätt att ta lite bilder på dig då och då för de stunder du känner att det inte händer något så gå tillbaka och kolla. Ska köra löpträning i dag, har haft en del sjukdommar sen januari så är ite alls nöjd förtillfället med formen men nu jäklar ska jag vara frisk och skadefri. I morgon blir det gymmet innan jobbet kallar. Va ute på aw med kollegorna igår och kan bara säga vilket gäng, så sjukt roligt. har träningsvärk i käken och i magen för skrattade i typ 6 timmar i går. Däremot har träningsvärken från skidåkningen gett med sig nu så nu kan jag lyfta benen och sitta ner utan att jag ser ut som en 100 årig hjulbent person :-) . Dags att åka och handla käk, tomt i kylen så ha de riktigt gott nu vännen. Kram kram
Therese Elgh

2 Lisen:

skriven

Just nu känns det som att vikten står still. mMen tror att det kan vara muskler som börjar växa. Speciellt arslet eftersom jag går minst 60 min varje dag.
Imorgon ska vi till gymmet och tänkte köra en timma egen spinning. Spinning skorna längtar efter att bli använda. Plus att jag behöver lite variation. Gång och löpning har det varit som gällt den senaste tiden.
Andy jobbar mkt så jag passar på att gå mkt för att få dagarna att gå.

Lite sugen på ännu en tatuering som är ganska stor. Skulle vilja veta vad du tycker om den. Mailar den på facebook.

Hur känns det på jobbet nu? Och hur känns träningen efter all denna sjuka som du blivit drabbad av. Och hur går lägenhes letandet?

Många kramar Lisen

Kommentera här: