Måndag igen, haft en underbar helg

 
Så underbart nu skiner solen ute igen, vilket gillas oerhört mycket. Sitter nu och latar mig lite efter löpningen hem från jobbet ( 12km), den som säger att göteborg inte har några backar testa rundan jag körde. de 4 sista km är bara uppför och det är en seg motluta som aldrig tar slut ( känns det som).
 
Har som sagt jobbat hela dagen i dag och vad mycket man lär sig hela tiden, nya sjukdomar, mediciner och undersökningar inte konstigt att man är mossig i huvudet ibland men vilket härlig yrke det är ( för det mesta).
Efter en helg där jag laddat batterierna ordentligt känner jag mig redo för en ny vecka och dess utmaningar.
 
Helgen spenderades härliga vänner i lördags var det secondhand shopping och i går va det skärgården som gällde.
Vi tog båtn från saltholmen ut till vrångö vilket var hur härligt som helst.
 
 
 
1 Lisen:

skriven

Hej!
Benen känns ok. Har gått 12,5 km idag och det känns gött.
Lät härligt med så långt gym pass. Kan du berätta hur du får ihop 70 min med bara styrka. När jag gymmar får jag Max ihop 40 min.
Berätta gärna om dina övningar. Kan vara bra för mig att hitta nya övn att köra.

Kramar Lisen

Svar: Hej Skickar över det programmet som jag kör på gymmet till din mail. Med hjälp av bilder är det lättare att se övningarna.
Therese Elgh

2 Fanny:

skriven

Vilka fina bilder! Älskar skärgården kring västkusten, så otroligt vackert!
Personligen är skärgården den bästa platsen för återhämtning, man blir lugnet själv efter en dag där ute.
Hoppas du har en bra jobbvecka!

Svar: Håller fullkomligt med att det är avslappnande , blir ev ett återbesök i morgon om vädret tillåter.
Therese Elgh

3 Lisen:

skriven

Hej!
Jag ser att du har en massa skoj där borta i Götet. Det gläder mig!
Tänkte bara dela med mig av min nya blogg där det är renodlad träning som gäller. Hoppas du kommer gilla den!

Kramar Lisen

http://morsanspringer.blogg.se


Svar: Japp det har jag och har en kännsla av att det bara blir roligare och roligare. sitter just och kollar på ett större objektiv :-) så jäkla roligt att fota. och din ``nya´´ blog är numera inlagd på telefonen. Härlig morgonlektyr på väg till jobbet eller eftermiddagen. Hoppas du haft en underbar helg. Massa kramar.ps: de ÖSER ner och jag ska ut och handla käk utan regnkläder. vad tänkte jag på egentlgen när jag åkte ner sist det brukar ösa ner här någon/ några daar I veckan. DS
Therese Elgh

Kommentera här: