Måndag kväll spenderas framför datorn

Sitter nu och njuter av härlig musik och planerar lite inför sommaren. Haft en dag som inte började helt toppen men sakta men säkert har den blivit bättre och just nu känns den riktigt bra. Har haft en riktigt produktiv dag med en massa saker. Ha äntligen tagit mig i kragen och lagt över allt som är användbart här på datorn till min externa hårddisk samt sorterat in allt efter år och månad, vilket tog LÅNG tid. Ett antal tusen bilder+ allt material från studier 1 år tillbaka + annat smått och gott som kan vara av nytta har genomgått den här processen. Men nu är det gjort så nu finns det på säkert ställe om datorn får för sig att krångla igen och ett pluss jag hittar det lätt.

Sitter även och är rätt avis på mina vänner som just nu befinner sig eller är på väg till Nashville där det är CMA-music festival, få bli nästa år för min del. Så kim och sara Ha det riktigt härligt väntar med spänning på uppdatering och bilder samt en kväll med bara snack om nashville och resan när vi ses nästa gång :-). 

Lite planer för sommare är
Jobb (som vanligt)
Konsert med LADY ANTEBELLUM  i Juli och nästan en hel vecka i göteborg med goa vänner och en massa skoj. Hoppas vi kan ta oss ut i skärgården någon dag/ kväll.
I augusti blir det london för att hälsa på Lizzen och Andy för att se hur de har det i sitt nya hem och att upptäcka delar av England.
Ev: Blir det en tripp ner till kalmar också med ida och sara om vi kan få ihop en helg.
Sist men inte minst så hoppas jag på en massa sol och bad.
Två länkar som rekomenderas är 
http://lisenlife.blogg.se/ ( Lizzens blogg för att se hennes underbara bilder och hur hennes liv ser ut i England)
http://countrymusic-lover.blogspot.se/ ( Saras blogg om resan i nashville, Kan dock dröja med uppdatering där, men det kommer).

Kommentera här: