Göteborg

Har spenderat några helt underbart härliga och roliga dagar i göteborg, höjdpunkten var i tisdags när vi både fick se,lyssna och träffa country gruppen LADY ANTEBELLUM. Tack sara för att du fixade träffen med dem. Men mer om den kvällen i mitt nästa inlägg då bilderna från koncerten kommer finnas med.
Under dessa dagar har jag även hunnit med att se delar av göteborg som jag inte sett på många år, har nämligen inte tillbringat hela dagarna på stan utan de stunder vi har varit där har varit för att byta färdmedel för att ta oss någon annan stans. Eller så har vi suttit på något mysigt ställe och fikat samt tagit något gått att dricka.
Ett ställe jag kan rekomendera er att besöka under en göteborg vistelse är tädgårdsföreningen för de har underbara blomsterarrangemang, och gillar man inte det så varför inte ta en god fika där med härlig utsikt.
 
Här kommer endel bilder om vad som kan ses där.
 
på måndag kvällen blev det lisseberg Tisdagen började s med en underbar powerwalk runda uppe i skatås och som avslutades med bad i delsjön
1 Ida:

skriven

hej

fina bilder. verkar som det blev lyckad trip till götet. jag antar att du är utomlands nu och hoppas att du har det jättekul. vi ses senare i aug. ha det bäst Kramar / Ida

Kommentera här: