LÅNG SÖNDAG

En jobbfri helg blev till en halv jobbfri helg. Skulle ha varit ledig i helgen men så i går ringde telefonen och de frågade snälla kan du jobba dagen i morgon det är 3 stycken som är sjuka.
Så i dag var vi 1 som hade schemalagt dagpass den här dagen och tre som blev inringda i går YEEEEE bra jobbat plus att vi fick ringa in till eftermiddagen/kvällen.

Har nu varit ute och gått en lång powerwalk med LIZZEN så härligt, jag med stavar och lizzen utan. Hon hade dock mycket bra skäl till att inte ha det, två tidigare träningspass i dag ( Riktigt bra jobbat). För min del får det räcka med powerwalkrundan+ de gymövningar jag körde när jag kom hem.

Är dock rätt mör eftersom jag typ gått i 11 timmar i dag. Kom även på hade en föreläsare som sa att minst 30 min om dagen ska man röra på sig för att kroppen ska må bra. Då borde man ju vara rena superwoman och ha en kropp av stål men icke har man det. Vad ska man mera göra, och kom inte och säg att man ska lyfta skrot också för jag kan kontra med att människor väger en hel del också och inte blur de lättare.

Borde se ut så här

Men tack och lov gör jag inte det utan försöker hitta mera hälsosam kropp.

Nä dags att fylla på energi förråden och för att inte se ut som på bilden så klipper jag till med lite
MMMMMM
 

Kommentera här: