Tisdag

Tänk att 15 km löpning kan kännas så dåligt som det gjorde i dag. Sådan besvikelse när jag gav mig ut för innan hade kroppen känts riktigt bra men redan efter någon km skrek den NEJ och sen var det ren övertalning att förlytta den frammåt. Säger bara en sak tur att det är mer än 2 månader kvar och att mycket kan hända. Kändes så bra sist när jag körde långpass så håll tummarna att det går bättre nästa gång.

Förutom detta missnöje har dagen varit helt ok, började dagen med att baka frallor till frukost och sedan har det varit studier till 100%. Har även hunnit med att tvätta och damsuga lite i dag osså så en rätt hyfsad dag trots allt.
Nä dags att återgå till studierna för att sedan krypa ner och sova.
Morgondagens plan när det gäller träning ser ut som följer
1 mil löpning
1 timmes gym
1 Lisen:

skriven

Tack för ditt pepp. Jag hade der riktigt tungt idag. klarade liksom inte ens 5 ynka km utan att göra en miljon stopp typ. Besviken och inte i benhinnorna som fan.

men köpte voltaren gel för att se om det kan hjälpa mig en aning.

På fredag eller lördag ska jag på det igen och hoppas på att det går bättre.



Kram

Kommentera här: