En dag av studier och vila.

I dag har det varit en lugn och avslappnande dag med studie, trevligt sällskap, mycket skratt och vila från träning.

Under kvällen har jag ägnat mig åt en av mina faorit projekt, dvs bakning. Och i dag blev det Dumlemuffins, måste säga att jag är en bra bagare :-)


Lite söta muffinsformar hittade jag.


Och innan kvällen är slut ska jag även sätta en bröd deg som ska jäsa tills i morgonbitti. Vilket innebär att jag får nybakta frallor till frukost MMM.

Har även hunnit med en lite kortare promenad i dag, för lite måste man ju röra på sig trots att jag har vilodag i dag.

Här kommer lite bilder från gårdagens promenad då jag tog stavarna och körde 8-9 km powerwalk och måste säga jäklar vad det gick undan. Så pass att jag faktist har träningsvärk i rumpan i dag. Var längesedan jag körde powerwalk med stavar. Men vad härligt de va.



1 Lisen:

skriven

Ja, 17 km är ju aningen att ta i för min del. 9 km räcker för nu. Och i slutet av mars så ska jag har nått målet att köra milen utan stopp och under 60 min. Sen ska det allt ökas.

I morgon blir det överkropp på gymmet och på onsdag ska jag på milen. Det får ta sin lilla tid över timman, men det är ju alltid en början.

Men i morgon blir det först en 3 timmar lång lektion i photoshop och lite fotografering, och sedan ska jag rocka gymmet med mina ascoola gulspräckliga träningsbrallor. Snacka om komplimanger jag fått när jag haft dem på mig! De är vågade, men ooo va coola de är!!! Är lite inne på att köpa ett till par men i rosa.



hehe



Du är duktig du med dina löppass! Jag ser upp till dig enormt mkt. Och varje gång jag läser att du sprungit 17 km så tänker jag "en dag ska jag också klara det" Enormt peppande.



Kram och natti!

Kommentera här: