underbar helg

Har varit hos mormor hela helgen, vilket har varit helt underbart mysigt. Bara jag och mormor i 48 timmar, de va riktigt längesedan. så mycket vi har pratat.
Enda saken som är ett stort minus och det är hemresan som kommer ta nästan 5 timmar, Västtrafik kommer få ett mail av mig med synpunkter om förbättringar. Men nu åter till fikat, blir hårdträning i veckan.













1 Lisen :

skriven

Hej!
Låter dom att du har haft det mysigt hos mormor. Trist med den långa resan.
Känns skönt att kunna gå så pass snabbt att man får upp värmen. Ikväll känns det i hela bäckenet att jag gick tidigare idag. Men inte så att det är outhärdligt som det var förut . Så en halvtommas promenad varje dag ett par veckors tid ska nog göra min kropp gott och Freya verkade gilla att ligga där i vagnen och kika.

Gott nytt åt på dej!

Kramar från Lisen och Freya!

Svar: Skön läsninga att du börjar komma igång och röra på dig så sakterliga igen. Bra att du tar det fösiktigt i början så krppen hinner och läka. Sitter just nu och sätter ihop ett nytt tränings medley med bara rock music :-) , har sett en film som du ska se om du inte har sett den rock of ages. va ni och såg musicalen eller hur va det. En av mina favoriter just nu, älskar musiken. Rcken när den är som bäst. åter till promenadernna ja de små brukar älska att ligga ivagnen och filosofera samt så gott de sover när de somnar ute i vagnen. Kram på er
Therese Elgh

2 Lisen:

skriven

Hej! Jag tror att en timmas promenad är lite magstarkt känner jag nu. Bäckenet är väldigt ömt och min vänstra höft är nästan helt ur funktion. Ska försöka köra 40 min istället för att se hur det går.
Freya gillar promenaderna väldigt mkt!

Hur går det för dig med träningen? Och hur har det gått med slut proven i skolan?

Nu blir det en tupplur för att ladda inför nattens mat eskapader!

Kram Lusen

Kommentera här: