Sommar 2012 + bilder från LONDON

Jaha då var det åter vardag igen, tänk vad fort några veckor av nöjjen kan gå. Men innan jag börjar tänka helt på vad som händer i höst ska jag försöka sammanfatt sommarens äventyr ytterligare. Som jag redan skrivit i tidigare inlägg så har jag varit i London hos en av mina bästa vänner lisen och ja det kommer ytterligare bilder där ifrån. Men lite annat har jag ju hunnit med också även om större delen av sommaren har inneburit jobb, så som ett par dagar på öland och nästan en vecka i göteborg och jag har haft riktigt bra väder på dessa 3 äventyr jag varit ute på. Inte dåligt att pricka in solen så pass mycket med tanke på att de flesta man pratat med beskriver detta som den regnigaste sommaren på mycket längre.  De jag pratat med har frågat hur gör du för att ha så bra väder när du är i väg? Jag säger bara ni är på helt fel ställe och att jag inte lider av att det kommer en skur utan anpassar mig och kanske gör något annat skoj i väntan på att det regnar över. Så kan faktiskt säga att det ska bli lite skönt med en höst där man kan känna sig något mer utvilad än man gjort de senaste åren när man inte haft mycket till semester utan slitit som en liten blå hela sommrarna.
 
Här kommer lte flera bilder från LONDON.
Den kungliga operan.
 
 
1 Lisen:

skriven

NiCe! I bland kan jag inte fatta att jag bor i den här stan. Jag säger i stan medan andra kanske säger utkanten.
men jag tror du har faktiskt sett mer av staden på den veckan du var här än jag har gjort sedan jag flyttade hit. Men det blir väl så att man blir väldigt lätt hemmablind.

Solen skiner fortfarande, men en skurar kommer lite då och då. Här klagar folk på att det varit en "usel" sommar, men jag tycker att detta är den bästa sommaren jag upplevt på länge. Men preferenserna skiftar väl. Speciellt om man är van vid ett kallt sverige.
Oftast brukar folk säga "jaja, men din åsikt räknas inte eftersom du tycker regn och isväder är fint väder." LOL!

Kramar

Svar: Håller med dig ni bor i stan och inte utkanten, mycet lättare så :-). JA jag han med att se en hel del inser jag när jag nu går igenom bilderna. Åhhh vad härligt, det gör den till och från här också. i går var det strålande sol medans i dag lite mera mulet. men håller med dig detta har varit den bästa sommaren på länge för mig också. Varje gång jag varit ledig har solen lyst, visst har det kommit någon skur då oc då men jag lider inte av det. Haha ja vi hade typ samma diskussion i går jag och nägra andra och mitt svar blev ni befinner er het enkelt på fel plats och njut extra mycket när det är det väder som ni tycker om hehe. gissa vem som mer har blivit inspirerad av era kakfat, jo min mor. så nu är hon också på jakt efter snygga tallrik. ska visa henne din ide när jag träffar henne i morgon eller i kväll. Ha det gott vännen och ta hand om er. vi hörs
Therese Elgh

Kommentera här: