LONDON

Va längesedan det uppdaterades här men nu har det hänt en massa saker som jag vill dela med mig av och jag tänker börja med min vecka hos Lisen och Andy i london.
Vilken vecka det har varit, stackars andy han hade nog skavsår i öronen efter ett par dagar av mitt och lisens prat hahaha. Men så mycket vi hade att gå igenom och så mycket vi hunnit med att göra. Här kommer en liten sammanfattning av veckan i form av bilder.
 
Dessa underbara bakverk hittade vi i sheffield.
 
 
 
 
 
Hemma hos lisen och andy fick vi härligt besök av en mycket sällskaps sjuk kisse. Han återkommer nästan dagligen för att gosa och ev få något gott.
En mycket härlig dag i camden gav dessa resultat i bilder och lite andra fynd så som sjalar och en väska.
Bara en av de goda middagarna vi ätit under denna veckan och den enda som det finns bildbevis på. Jag älskar indisk mat.
 
Fler bilder från den här resan kommer inom kort men tar ett tag att välja ut de som jag vill visa och jag har en hel del att gå igenom.
 

Kommentera här: