The life is running

oj oj oj vad tiden rusar iväg insåg att det var många dagar sedan jag bloggade. Har som vanligt haft fullt upp med allt vad livet innebär. helgen som gick bara flög förbi med en massa roliga saker, hur kan det dock vara så att de helger när man typ bara planerat in två saker bli en helg där man knappt hinner sova. Har dock haft riktigt roligt trotts att helgen gick i 120. kanske är därför jag kännt mig lite sliten den här veckan eller beror det kanske av bristen på sol hmmmm.

En kort sammanfattning kommer om vad som hänt de senaste veckorna.
Träning i massor. Kan dock lugna er alla har även haft ett par dagars vila.
Studier i massor
fixa och trixa här hemma, både inne i hus och utanför
träffat vänner. Så himmla kul. vad skulle man göra utan dem.
Hjälpt pappa med husvagnen
Träffat släkten också alltid roligt trots att jag typ var helt färdig i lördags kväll.
Jobbat
Men det roligaste av allt var i helgen Fotografering med LIZZEN. Modell = moi, vilket var första gången. ska bli spännande att se hur bilderna blev när de är klara. Snacka om att vi hade tur med vädret (en stund) hann och ta en hel del bilder innan ovädret brakade lös. vissa bilder blev till och med solbilder :-).
och ytterligare studier i massor.

Morgondagen består av 100% studier hoppas dock att jag kan bibehålla det fokus som jag hade i dag. Har även planer på att köra powerwalk med stavar i morgon och det en LÅÅÅÅNG runda. Hoppas vädret blir bättre, vil inte ha mera regn utan vill ha SOL. 
 
1 Lisen:

skriven

Det är roligt att läsa att du hade roligt på fotograferingen.

Jag ska sätta mig i morgon och ta itu med redigeringen. När jag är klar så bränner jag ner bilderna på en skiva och skickar dem till dig.

Jag tänker inte lägga upp dem på bloggen förrän företaget är igång. men vill du lägga upp dem på din är det såklart helt ok.

Jag är supernöjd med många av bilderna. Det komemr bli svårt att välja.

Du är verkligen naturligt asbra på modellandet. Inga miner eller konstigheter.

Du var verkligen superfin.



Själv är jag frustrerad att jag inte kommer kunna springa på ett par dagar. Det börjar bli dags att öka distansen nu och de tkänns som jag har lååångt kvar tills jag kan göra det.

Men ska väl försöka att inte stressa fram det och försöka köra så mkt spinning som det går.

Det är så störigt att ha benhinnor som ömmar. Det sätte rverkligen stopp för det man behöver träna mest. Gaaa!!!



Idag blir det minst 60 min simning och sedan får vi se hur benen känns i morgon.

Men planen är tt inte börja springa igen förrän mitten av nästa vecka. 3 spinnpass inbokade med djävulen själv. Så kondisen i alla fall inte förloras medan benhinnorna vilar.

När du kommer hit ska vi spinna tycker jag. Hon är asbra och inspireradnde som instruktör. Men sjukt tuff!



Kramar Lisen

2 Lisen:

skriven

Absolut ska jag märka bilderna med min logga och de ska copywritas. Ingen ska få använda dem. Det kan du vara helt lugn med.

Kommentera här: