Lider av Alzheimer light i dag.

Den här saken går segt i dag.

Tagit en paus från allt tänkande och inser att klockan bara är 13 riktigt segt i dag. över en timme innan jag kan åka hem. Tips på hur jag kan väcka skallen till liv igen. Gick så bra fram tills klockan var 12 sen har det segat sig fram. kanske dags för lite mellis/lunch middag får det bli när jag kommer hem i dag. har nämligen med mig allt utom maten dvs bestick och dricka finns i väskan men inget ätbart, undra vad jag hade i skallen i dag på morgonen. Saker som glömdes hemma i dag är
Nycklar
Mat
och huvudvärkstabletter.
och jag är i stort behov av dessa tre ting i dag.
Undra om det är något mera jag glömt i dag? vem vet men det lär visa sig i så fall.

1 Lisen:

skriven

Tja!

Helgen har varit underbar!

Kom precis in från 85 min träning. Körde varannan kilometer powerwalk och varannan löpning. Känndes otroligt skönt.

jag kämpar med vikten. helgen har dock varit en nackdel just för viktnedgången. men jag har verkligen koll på kalorierna och ser till att komma ut och bränna. Det är 15 kilo som ska av mig och det är nu!

Har inte fått svar från skolan ännu.

men mina svärföräldrar har ev ordnat en otrolig chans inom fotograferingen. Berättar mer när jag kommer hem.

Jag kommer den 5.e oktober. Det är nästa vecka.

Vi kanske kan gå en lång promenad och sedan käka middag eller nåt. jag lär ha fått reda på skolans beslut då också. Hoppas verkligen jag kommer in! Klättrar på väggarna nu!!!

Skönt att inte behöva göra ngt. men fy fan va tråkigt det blir i längden!



Kram på dej!

2 Lisen:

skriven

Jag känner igen den där känslan av att hjärnan ligger kvar på kudden när man lämnar hemmet.

Hoppas att du fick ngt gjort idag.

Själv har jag tränat och städat hela dagen.

Ska nu gå och möta andy 3 tunnelbanestopp från oss. jag har det tufft att hålla min egen träning i schack. men Andy MÅSTE börja träna nu. Annars kommer det bara bli svårare att jobba och gå ne ri vikt.

Så idag tvingar jag honom ut på en 3 km promenad. Det är alltid ngt.



Kram

Kommentera här: