WWWWRRRRROOOOMMMMM

Vilken härlig dag det har varit tentaplugg med niisen och 40min gym+ 1h spinning så nu är jag lagom mör i både kropp och knopp. Så denna veckan är det fullt ös medvetslös. Kan bara säga att den här veckan kommer gå fort och långtråkigt kommer jag förhoppningsvis inte ha.

1 Lisen:

skriven

Hej!

Det låter som att du är igång typ heeela tiden.

Jag tycker syrran blir allt mer och mer lik mamma. och hennes humör har inte ändrats ett skit vilket är tråkigt. men men.

Själv har jag haft ngt konstigt i kroppen. lederna har gjort så jävla ont. Lite som värk. Reumatisk värk liksom. men tror att det var något virus som jag plockade upp när jag kom tillbaka.

Känns som att jag har varit sjuk så ofta på sista tiden. Så trist!



Annars så är det bra.



Hälsa mor och far din!



kram

Kommentera här: