Happy happy

Fy vilken rolig dag jag haft i dag allt har bara gått som jag velat. Har en endorfin kick utav bara den och det finns en orsak till varför.
1 timmes pt träning med min box och HIT instruktör. Var längesedan jag såg någon så glad över att få plåga en i 1 timme men jäklar vad roligt det va. med tanke på att hon vet vad jag går för när det gäller fysträning så var den första komentaren hon sa i dag blir det slit med ett stort leende. Och mina tankar gick genast till första passet som jag hade henne som instruktör då jag knappt tog mig ut från träningshallen. Och slita fick jag men detta var precis vad jag behövde. Överkroppen fick sig en rejäl utmaning, samt var det bra att få lite nya ideér och råd men även att någon rättade en när man blev trött och inte utförde övningarna med 100% fokus och rörelse.
Detta var även för min del en bedömmning för att senare ev kunna bli instruktör.

Har även hunnit med att köra ett löparpass i dag på 6km var meningen att det skulle blivit 8 men tack vare att de var och röjde i skogen så blev det 6km. Ville nämligen inte ha ett trä i skallen.
Nu är det full fokus på studierna resterande tiden av kvällen finns som sagt en hel del att göra.

Kommentera här: