speedad som en duracell.

Hemma igen efter en dag som gått i 200.
schemat i dag
vaknade 04:50 upp och iväg till jobb.
15:30 är en stund på skolan och fixar lite.
18:30 snabbt hemma och byter till andra kläder,
18:50 upp till farfar på kalas och kom hem nu vid 22:40 dags att lägga sig för att sedan upp vid samma tid i morgon och nästan samma procedur fast inget kalas på kvällen.
Ska tillägga att på de 20 min jag var hemma han jag duscha, sminka mig, fixa håret och byta kläder.
Så se upp, håll undan duracellkaninen är på G.

1 Lisen:

skriven

Det var så lite. Tycker att det är kul att designa bloggar. Du ser ju att min ändrar ju skepnad stup i kvarten... hahah.

Cykeln prutade jag ner till 700:- Den är fin men supertrög att trampa. Men starka och cellulitfria ben kommer jag ju ha efter ett tag. Så ser det på den positiva sidan liksom... hehe

2 marie andersson:

skriven

Snygg blogg passar dig utmärkt

Kommentera här: