SNÖ

Har just kollat på efterlyst och min ständiga fråga är hur man kan göra sådana saker. Hoppas de som begår brotten åker dit. Snart dags att sova för är mega trött, men först lite uppdatering.
Snacka om att man fick sig en överaskning när man åkte hemmåt i dag.
då det såg ut så här.


Inte precis vad man tänkt sig i mitten av oktober. Men trots detta så gav jag mig ut och sprang en runda vilket var riktigt härligt. På något sätt blev jag glad över snön, är en person som gillar vintern om det är snö och fint väder. Blir mysigt på något sätt. Men nu är det fortfarande hös och då ska det int vara så här mycket snö.
Blev som sagt helt dyngsur om fötterna för under snön är det mjukt och mycket vatten. Kanske hade gått bra att åka vattenskidor på gångbanan hmmmm?????
I och med detta har jag varit uppe på vinden och hämtat ner kängorna och gjort dem i ordning. Ska bli kul att se hur det ser ut i morgon när man vaknar. Vem vet kanske får vi gräva oss ut för det vräker fortfarande ner.

Läste även i tidningen att de skadade soldaterna landat i sverige. Hoppas de kryar på sig snabbt så att de snart får lämna sjukhuset. När jag läste det reportaget gick mina tankar även till den soldat som stupade i strid i lördags ochj dens anhöriga. Varför kan inte folk hålla sams så att sådant inte behöver ske?

Take kare of each other and have fun.



Kommentera här: