Göteborgsvarvet

Sitter på skolan och väntar på att de andra ska komma så vi kan jobba med arbetet. Undrar hur den här dagen ska gå är nämligen mega trött i dag. Känns som att jag inte sovit en blund i natt när jag vet att det va 5 timmar som jag sov. Har varit i Göteborg i helgen och sprungit göteborgsvarvet hur varmt som helst men är ett lopp jag verkligen kan rekomendera. Så jäkla roligt var det. Synd bara att det va så många som kolappsade pga av vätskebrist och utmattning. Tror att det va många som hade slarvat med att dricka bra innan loppet och att de gick ut för hårt. Som sagt det var 26 grader varmt och det tar ut sin rätt.
Men för min del gick det bra målet va att ta mig runt. Så hittade ett tempo som jag orkade hålla hela vägen.
Sen var det bara att ge sig iväg tillbaka till polarns lägenhet och göra sig i ordning. Blev en lugn men mycket rolig utekväll. men nu är det dags för vardagen igen villket innebär mera plugg och endel jobb.
1 Lisen:

skriven

Hade skrivit in fel adress i min lilla länksida till din blogg :o) Inte konstigt att jag inte kom in... haha

jag ska pressa min chef om schemat över midsommar.

och de veckorna i juni juli. Kommer förmodligen jobba, men man har ju fritid nån gång. du är hjärtligt välkommen. becca är ju här då också.



Kram

Kommentera här: